Przeskocz nawigację
społeczne
zaangażowanie
społeczne
zaangażowanie

Caparol uczy zawodu malarza

I tym razem wcale nie chodzi o szkolenie dla wykonawców współpracujących z naszą firmą, ale o projekt wakacyjnych półkolonii „Topacz Miasto Dzieci”.

Caparol Polska już po raz drugi dostarczył farby na potrzeby akcji dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych, organizowanej przez firmę SIG w podwrocławskiej Ślęzy. Miasto Dzieci ma swoją siedzibę na Zamku Topacz.

Zawsze w tym samym miejscu rozbija się radosne i kolorowe miasteczko, pełne namiotów firm – organizatorów, w których dzieci uczą się pracy i zarabiania pieniędzy. Każdy namiot to inna profesja, można poznać zawód betoniarza, pracownika myjni, fryzjera, strażaka, policjanta, czy też farmaceuty. SIG wspólnie z firmą Caparol Polska konsekwentnie uczy dzieci zawodu malarza.

To chyba jeden z najbardziej lubianych przez dzieci zawodów, ponieważ bez konsekwencji można malować po płycie wielkiej, jak ściana, brudzić się farbami, przebierać  w kolorowe płaszcze przeciwdeszczowe i jeszcze dostawać za to pieniądze. Pieniądze wpłacają do Banku na lokaty i pod koniec tygodnia wypłacają je razem z odsetkami.

Całość imprezy działa, jak dobrze zaprogramowana machina. Dzieci poznają tajniki różnych zawodów, uczą się zarabiania pieniędzy, a także zasad funkcjonowania bankowości.