wyróżnienie
dla systemów
ocieplenia
wyróżnienie
dla systemów
ocieplenia

Laur Klienta Odkrycie Roku 2017

Wyróżnienie dla systemów Carbon Longlife Classic

Koncept nowej komunikacji systemów ociepleń Caparol Carbon Longlife Classic został wyróżniony znakiem Laur Klienta – Odkrycie Roku 2017.

Wyróżnienie Odkrycie Roku to kolejna przewaga konkurencyjna systemów ociepleń Caparol. Jak wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych przez GFK Polonia[1], 25% konsumentów wskazuje Laur Klienta jako „najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce”. Blisko 30% pytanych twierdzi również, że taki znak wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Stanowi to więc ważny element w budowaniu wizerunku marki. 

15 września br. (piątek) na łamach dodatku Rzecz o Biznesie w Rzeczpospolitej nastąpi publikacja artykułu o komunikacji Carbon Longlife Classic. Zapraszamy do lektury.

Metodologia plebiscytu:

 

Laur Klienta przyznawany jest w drodze ogólnopolskiego plebiscytu – na podstawie opinii klientów wybierane są najlepsze produkty, usługi i marki. O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu popularności.


 

Cieszymy się z wyróżnienia i wierzymy, że będzie ono skutecznie wspierać dalszą sprzedaż systemów ociepleń Caparol.



[1] Na podstawie badania CCS2013 wykonanego przez GFK POLONIA na zlecenie Domu Mediowego AEGIS MEDIA, listopad-grudzień 2013.