Kapitał ludzki Caparol Polska

Uczciwość, otwartość na nowe wyzwania, profesjonalizm oraz dobro naszych Klientów są integralną częścią zasad i kultury naszej firmy. Określają one, kim jesteśmy i kim chcemy być jako organizacja. Nasze wartości nie tylko integrują ze sobą różne zespoły pracowników, ale także tworzą trwałe standardy, w oparciu o które działamy. Nasze wartości pomagają nam też lepiej rozumieć naszych Klientów, dzięki czemu możemy tworzyć marki i produkty najlepiej dopasowane do Ich potrzeb.

Zespół Caparol Polska to największy atut firmy oraz źródło przewagi konkurencyjnej. Nasz sukces zależy całkowicie od naszych Pracowników, którym staramy się zapewnić rozwój zawodowy w oparciu o indywidualne potrzeby. 

Pracownicy Caparol Polska to pełni entuzjazmu ludzie. Dbamy o to, aby w Caparol Polska pracowały osoby posiadające różne umiejętności i talenty, reprezentujące różne punkty widzenia oraz doświadczenia życiowe i zawodowe.

Właśnie dlatego w naszym zespole doceniamy wyjątkowość naszych Pracowników. Celem Caparol Polska jest również sprzyjanie kulturze organizacyjnej, w ramach której pracownicy i menedżerowie wspierają się w swojej pracy, starając się dokładnie każdego poznać i do każdego podchodzić indywidualnie.

Przedstawiamy nasze wartości:

Otwartość i komunikacja

  • Jesteśmy otwarci na opinie innych ludzi, na nowe pomysły (także na te nie wynalezione tutaj) , ulepszenia oraz zmiany.
  • Uczymy się od innych i wymieniamy się "najlepszymi praktykami".
  • Komunikujemy się szybko i rzetelnie, przekazując sobie potrzebne informacje, jesteśmy otwarci na informacje zwrotne. Podchodzimy proaktywnie do problemów i kierujemy je do właściwych osób wewnątrz firmy, jeżeli jest to konieczne.

Szacunek i wsparcie

  • Szanujemy i cenimy każdą osobę w naszej firmie.
  • Pomyłki mogą być poprawione i są akceptowane.
  • Nie winimy się za robienie błędów, ale pomagamy je rozwiązywać – uczymy się na cudzych błędach i doświadczeniach. W ten sposób unikamy robienia zbyt wielu, zbyt wielkich błędów.
  • Nasze osobiste zachowanie może być dobrym przykładem dla kolegów i pracowników.

Wiarygodność i dyscyplina

  • Emocje są bardzo ważne dla naszej współpracy, dla naszych klientów i naszych dostawców – ale kiedy chodzi o podjęcie decyzji polegamy i koncentrujemy się na najważniejszych faktach.
  • Ustalamy realistyczne, oparte na faktach i mierzalne cele.
  • Nasz sukces bazuje na entuzjazmie na początku, ale także na dyscyplinie na końcu! Dotrzymujemy nasze obietnice i podążamy za tym co zdecydowaliśmy.
  • Jesteśmy efektywni w tym co robimy.

Przedsiębiorczość i pasja

  • Sami rozpoczynamy działanie zamiast czekać aż uaktywni się ktoś inny. Nad rozwiązaniami pracujemy  z kolegami z różnych działów.
  • Bierzemy odpowiedzialność za nasze działania i jesteśmy gotowi do podjęcia ryzyka. Nie ograniczamy naszego myślenia poprzez obecne zasoby, ale próbujemy wykorzystać nasz potencjał.
  • Przekonujemy i inspirujemy nasz zespół i klientów.
  • Cieszymy się naszą pracą i pasjonujemy się nią – wierzymy w naszą wspólną misję i wizję.

Duma z budowania czegoś wielkiego

  • Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy częścią 120 letniej historii sukcesu i chcemy mieć osobisty  wkład w przyszły sukces naszej wspólnej misji.
  • Identyfikujemy się z wartościami DAW i jesteśmy lojalni. Reprezentujemy wartości naszej firmy - matki DAW, wewnątrz i na zewnątrz firmy.
  • Razem świętujemy sukcesy!