Laur Klienta Odkrycie Roku 2017

Wyróżnienie dla systemów Carbon Longlife Classic

Koncept nowej komunikacji systemów ociepleń Caparol Carbon Longlife Classic został wyróżniony znakiem Laur Klienta – Odkrycie Roku 2017.

Wyróżnienie Odkrycie Roku to kolejna przewaga konkurencyjna systemów ociepleń Caparol. Jak wynika z badań opinii publicznej przeprowadzonych przez GFK Polonia[1], 25% konsumentów wskazuje Laur Klienta jako „najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce”. Blisko 30% pytanych twierdzi również, że taki znak wpływa na wybór oznaczonego nim produktu. Stanowi to więc ważny element w budowaniu wizerunku marki. 

15 września br. (piątek) na łamach dodatku Rzecz o Biznesie w Rzeczpospolitej nastąpi publikacja artykułu o komunikacji Carbon Longlife Classic. Zapraszamy do lektury.

Metodologia plebiscytu:

 

Laur Klienta przyznawany jest w drodze ogólnopolskiego plebiscytu – na podstawie opinii klientów wybierane są najlepsze produkty, usługi i marki. O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która w procesie decyzyjnym ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu popularności.


 

Cieszymy się z wyróżnienia i wierzymy, że będzie ono skutecznie wspierać dalszą sprzedaż systemów ociepleń Caparol.



[1] Na podstawie badania CCS2013 wykonanego przez GFK POLONIA na zlecenie Domu Mediowego AEGIS MEDIA, listopad-grudzień 2013.